Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртемьєва, Інна Сергіївна-
dc.contributor.authorArtemieva, Inna Serhiivna-
dc.date.accessioned2025-05-23T08:36:04Z-
dc.date.available2025-05-23T08:36:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationArtemieva І. S. Methods and means of forming professional self-awareness / І. S. Artemieva // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – Р. 8-10.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22178-
dc.description.abstractThe process of forming professional self-awareness involves the targeted use of effective pedagogical methods and didactic tools aimed at developing key professional competencies. Professional self-awareness reflects the level of awareness of the student of his professional identity, work motivation and responsibility for individual professional development. As noted by O. Grinova and N. Shvarp, this process is due to the action of a complex of factors, which include individual psychological characteristics of the personality, the specifics of the educational environment and the conditions of professional activity. The effective use of modern pedagogical methods and teaching aids contributes to the formation of a stable professional identity, which ensures the effective adaptation of young people to the conditions of future work. Процес формування професійної самосвідомості передбачає цілеспрямоване використання ефективних педагогічних методів і дидактичних засобів, спрямованих на розвиток ключових професійних компетентностей. Професійна самосвідомість відображає рівень усвідомлення студентом своєї професійної особистості, трудової мотивації та відповідальності за індивідуальний професійний розвиток. Як зазначають О. Гринова та Н. Шварп, цей процес зумовлений дією комплексу факторів, до яких входять індивідуально-психологічні особливості особистості, специфіка освітнього середовища та умови професійної діяльності. Ефективне використання сучасних педагогічних методик і засобів навчання сприяє формуванню стійкої професійної особистості, що забезпечує ефективну адаптацію молоді до умов майбутньої праці.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectprofessional self-awarenessuk
dc.subjectprofessional identityuk
dc.subjectpedagogical methodsuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectpracticeuk
dc.subjectrole-playing gamesuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectпрофесійна самосвідомістьuk
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk
dc.subjectпедагогічні методиuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectпрактикаuk
dc.subjectрольові ігриuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.titleMethods and means of forming professional self-awarenessuk
dc.title.alternativeМетоди та засоби формування професійної самосвідомістьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artemieva.pdf2.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.