Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22175
Title: Формування математичної компетентності у НУШ: виклики, проблеми та перспективи
Authors: Цупко, Г. М.
Keywords: Нова українська школа (НУШ)
математична компетентність
освітні стандарти
навчально-методичні матеріали
інтерактивне навчання,виклики в освіті
New Ukrainian School (NUS)
mathematical competence
educational standards
educational and methodological materials
challenges in education
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Цупко Г. М. Формування математичної компетентності у НУШ: виклики, проблеми та перспективи / Г. М. Цупко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 128-131
Abstract: У статті розглядаються особливості формування математичної компетентності в умовах Нової української школи (НУШ). Аналізуються виклики та проблеми, які виникають під час реалізації нових освітніх стандартів. Зазначено, що інтеграція інформаційних технологій є важливим елементом сучасного навчання. Однак, незважаючи на виклики, відкриваються перспективи для професійного розвитку вчителів, розробки сучасних навчальних матеріалів та створення інтерактивного освітнього середовища. У результаті, формування математичної компетентності стає ключовим завданням для забезпечення якісної математичної освіти в Україні. The article discusses the features of forming mathematical competence in the context of the New Ukrainian School (NUS). It analyzes the challenges and problems arising during the implementation of new educational standards. It emphasizes that the integration of information technologies is a crucial element of modern education. Despite these challenges, opportunities emerge for professional development of teachers, development of modern educational materials, and the creation of an interactive learning environment. As a result, the formation of mathematical competence becomes a key task for ensuring high-quality mathematical education in Ukraine.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22175
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.