Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22172
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хребтова, Н. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T13:33:37Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T13:33:37Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Хребтова Н. Р. Роль підручників з математики для початкової школи у забезпеченні наступності математичної освіти / Н. Р. Хребтова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 120-123 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22172 | - |
dc.description.abstract | Розкрито роль підручника з математики для молодших школярів у забезпеченні наступності навчання. Аналізуються типові завдання та вправи навчальних книг з математики для 4 класу авторів М. Козак та О. Корчевської, які сприяють поступовому й ефективному засвоєнню математичних знань на подальших етапах освітнього процесу. The role of mathematics textbooks for young learners in ensuring the continuity of education is explored. The study analyzes typical tasks and exercises from mathematics textbooks for the 4th grade by M. Kozak and O. Korchevska, which contribute to the gradual and effective acquisition of mathematical knowledge at subsequent stages of the educational process. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | наступність в математичній освіті | uk |
dc.subject | підручники з математики для початкової школи | uk |
dc.subject | розвиток математичного мислення | uk |
dc.subject | завдання для учнів | uk |
dc.subject | continuity in mathematics education | uk |
dc.subject | student tasks | uk |
dc.subject | development of mathematical thinking | uk |
dc.subject | mathematics textbooks for primary school | uk |
dc.title | Роль підручників з математики для початкової школи у забезпеченні наступності математичної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.