Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22169
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крутова, Н. І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T13:18:29Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T13:18:29Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Крутова Н. І. Поступовість переходу у навчанні математики від конкретних практичних завдань до завдань з абстрактним мисленням / Н. І. Крутова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 109-112 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22169 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається поступовість переходу до формування математичної компетентності між початковою та середньою школою. Розглянуто основні аспекти наступності. Наведено приклади практичних завдань та сприйняття їх через абстрактне мислення. Окреслено основні риси абстрактного мислення. The article examines the gradual transition to the formation of mathematical competence between primary and secondary school. The main aspects of continuity are considered. Examples of practical tasks and their perception through abstract thinking are given. The main features of abstract thinking are outlined. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | поступовість | uk |
dc.subject | початкова та базова середня освіта | uk |
dc.subject | абстрактне мислення | uk |
dc.subject | gradualism | uk |
dc.subject | primary and basic secondary education | uk |
dc.subject | abstract thinking | uk |
dc.title | Поступовість переходу у навчанні математики від конкретних практичних завдань до завдань з абстрактним мисленням | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
34.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.