Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22169
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутова, Н. І.-
dc.date.accessioned2025-05-22T13:18:29Z-
dc.date.available2025-05-22T13:18:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКрутова Н. І. Поступовість переходу у навчанні математики від конкретних практичних завдань до завдань з абстрактним мисленням / Н. І. Крутова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 109-112uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22169-
dc.description.abstractУ статті розглядається поступовість переходу до формування математичної компетентності між початковою та середньою школою. Розглянуто основні аспекти наступності. Наведено приклади практичних завдань та сприйняття їх через абстрактне мислення. Окреслено основні риси абстрактного мислення. The article examines the gradual transition to the formation of mathematical competence between primary and secondary school. The main aspects of continuity are considered. Examples of practical tasks and their perception through abstract thinking are given. The main features of abstract thinking are outlined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectпоступовістьuk
dc.subjectпочаткова та базова середня освітаuk
dc.subjectабстрактне мисленняuk
dc.subjectgradualismuk
dc.subjectprimary and basic secondary educationuk
dc.subjectabstract thinkinguk
dc.titleПоступовість переходу у навчанні математики від конкретних практичних завдань до завдань з абстрактним мисленнямuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.