Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22164
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Haievets, Yana Stanislavivna | - |
dc.contributor.author | Гаєвець, Яна Станіславівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T12:34:49Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T12:34:49Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Гаєвець Я. С. Використання інструментів ШІ для створення тестових завдань з методики навчання початкового курсу математики / Я. С. Гаєвець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 93-95 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22164 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто алгоритм та рекомендацій під час створення тестових завдань з методики навчання математики. Проаналізовано особливості та можливості використання чат-боту Perplexity для перевірки рівня методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. The article examines the algorithm and recommendations for creating test tasks in mathematics teaching methodology. The features and possibilities of using the Perplexity chatbot to verify the level of methodological training of future primary school teachers are analyzed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | методика навчання математики | uk |
dc.subject | тестові завдання | uk |
dc.subject | чат-боти | uk |
dc.subject | mathematics teaching methodology | uk |
dc.subject | test tasks | uk |
dc.subject | chatbots | uk |
dc.title | Використання інструментів ШІ для створення тестових завдань з методики навчання початкового курсу математики | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
29.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.