Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22158
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сірант, Н. П. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T11:51:29Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T11:51:29Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Сірант Н. П. Застосування STEAM-методики для забезпечення наступності у формуванні математичних навичок дошкільників і першокласників / Н. П. Сірант // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 76-79 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22158 | - |
dc.description.abstract | У тезах розглядається застосування STEAM-методики як ефективного засобу забезпечення наступності у формуванні математичних навичок у дітей дошкільної освіти та першокласників. Окреслено основні принципи забезпечення поступового переходу від гри до навчальної діяльності, а також наведено приклади практичного використання STEAM-методів у формуванні математичних уявлень у дітей. Application of the STREAM methodology to ensure continuity in the formation of mathematical skills of preschoolers and first graders. The theses consider the use of STEAM methods as an effective means of ensuring continuity in the formation of mathematical skills in preschool children and first-graders. The main principles of ensuring a gradual transition from play to educational activity are outlined, and examples of the practical use of STEAM methods in the formation of mathematical ideas in children are also given. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | STEAM | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | дошкільна та початкова освіта | uk |
dc.subject | інтегроване навчання | uk |
dc.subject | STEAM | uk |
dc.subject | continuity | uk |
dc.subject | preschool and primary education | uk |
dc.subject | integrated learning | uk |
dc.title | Застосування STEAM-методики для забезпечення наступності у формуванні математичних навичок дошкільників і першокласників | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.