Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікулочкіна, О. В.-
dc.date.accessioned2025-05-22T10:32:21Z-
dc.date.available2025-05-22T10:32:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНікулочкіна О. В. До проблеми формування математичних уявлень і понять у дошкільників і першокласників / В. В. Меліхова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 65-67uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22152-
dc.description.abstractРозглянуто актуальні проблеми неперервності освіти, зокрема формування математичних уявлень і понять у дошкільників та першокласників. Наголошено на ключових аспектах цього процесу, таких як наступність, перспективність, спадкоємність, готовність. Підкреслено їхню важливість для ефективного переходу дитини від дошкільної до початкової освіти. The current problems of educational continuity, particularly the formation of mathematical representations and concepts in pre-schoolers and first graders, are considered. Key aspects of this process, such as continuity, foresight, succession, and readiness, are emphasized. Their importance for the effective transition of a child from preschool to primary education is highlighted.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectперспективністьuk
dc.subjectспадкоємністьuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectуявленняuk
dc.subjectпоняттяuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjectforesightuk
dc.subjectsuccessionuk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectrepresentationsuk
dc.subjectconceptsuk
dc.titleДо проблеми формування математичних уявлень і понять у дошкільників і першокласниківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.