Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22145
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Верещак, Є. О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T10:01:40Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T10:01:40Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Верещак Є. О. Вплив наступності у формуванні математичних уявлень на розвиток самооцінки дошкільників і першокласників / Є. О. Верещак // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 54-56 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22145 | - |
dc.description.abstract | Дослідження з цієї теми аналізує важливість послідовного розвитку математичних знань у дітей через дошкільний та початковий етап навчання. Встановлено, що правильна організація навчання сприяє формуванню позитивної самооцінки, підвищуючи впевненість дітей у своїх математичних здібностях. The study on this topic analyzes the importance of the consistent development of mathematical knowledge in children through the preschool and primary stages of education. It has been established that the correct organization of education contributes to the formation of positive self-esteem, increasing children's confidence in their mathematical abilities. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | математичні уявлення | uk |
dc.subject | самооцінка | uk |
dc.subject | дошкільники | uk |
dc.subject | першокласники | uk |
dc.subject | continuity | uk |
dc.subject | mathematical ideas | uk |
dc.subject | self-esteem | uk |
dc.subject | preschoolers | uk |
dc.subject | first-graders | uk |
dc.title | Верещак Є. О. Вплив наступності у формуванні математичних уявлень на розвиток самооцінки дошкільників і першокласників | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.