Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВерещак, Є. О.-
dc.date.accessioned2025-05-22T10:01:40Z-
dc.date.available2025-05-22T10:01:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВерещак Є. О. Вплив наступності у формуванні математичних уявлень на розвиток самооцінки дошкільників і першокласників / Є. О. Верещак // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 54-56uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22145-
dc.description.abstractДослідження з цієї теми аналізує важливість послідовного розвитку математичних знань у дітей через дошкільний та початковий етап навчання. Встановлено, що правильна організація навчання сприяє формуванню позитивної самооцінки, підвищуючи впевненість дітей у своїх математичних здібностях. The study on this topic analyzes the importance of the consistent development of mathematical knowledge in children through the preschool and primary stages of education. It has been established that the correct organization of education contributes to the formation of positive self-esteem, increasing children's confidence in their mathematical abilities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectматематичні уявленняuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectпершокласникиuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjectmathematical ideasuk
dc.subjectself-esteemuk
dc.subjectpreschoolersuk
dc.subjectfirst-gradersuk
dc.titleВерещак Є. О. Вплив наступності у формуванні математичних уявлень на розвиток самооцінки дошкільників і першокласниківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.