Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнезділова, К. М.-
dc.date.accessioned2025-05-22T09:42:28Z-
dc.date.available2025-05-22T09:42:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГнезділова К. М. Підготовка майбутнього педагога до забезпечення наступності у формуванні просторових уявлень у дошкільній та початковій освіті / К. М. Гнезділова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 42-46uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22136-
dc.description.abstractАвтором презентується дослідження, в якому розкривається проблема забезпечення наступності формування просторових уявлень дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Підкреслюється зв'язок між рівнем сформованості просторових уявлень у дітей й їх успішністю у навчанні математики в початковій школі. Важливу роль у забезпеченні наступності відводиться педагогу. Підготовка педагога здійснюється у закладах вищої освіти, і має містити матеріал про особливості формування просторових уявлень у дітей при переході від однієї освітньої ланки до іншої. The author presents a study that explores the issue of ensuring continuity in the development of spatial concepts in preschool and early school-age children. The connection between the level of spatial concept formation in children and their success in learning mathematics in primary school is emphasized. The teacher plays a crucial role in ensuring this continuity. Teacher preparation takes place in higher education institutions and should include material on the specifics of developing spatial concepts in children as they transition from one educational stage to another.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутній педагогuk
dc.subjectзабезпечення наступностіuk
dc.subjectпросторові уявленняuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectfuture teacheruk
dc.subjectensuring continuityuk
dc.subjectspatial conceptsuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectprimary educationuk
dc.titleПідготовка майбутнього педагога до забезпечення наступності у формуванні просторових уявлень у дошкільній та початковій освітіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.