Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧашечникова, О. С.-
dc.date.accessioned2025-05-22T09:08:23Z-
dc.date.available2025-05-22T09:08:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧашечникова О. С. Використання наступності у навчанні математики з метою подолання освітніх втрат / О. С. Чашечникова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 20-23uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22127-
dc.description.abstractРеалізація принципу наступності у навчанні математики передбачає логічну послідовність викладу матеріалу (певної теми / предмета / галузі) та його поступове розширення та поглиблення (логіко-змістовий аспект); адаптацію навчального матеріалу до вікових та індивідуальних особливостей учнів (логіко-психологічний аспект); врахування цінностей, сформованих у суб’єктів навчання на даному етапі, та смислів / сенсу вивчення конкретного матеріалу для конкретних учнів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjectосвітні втратиuk
dc.subjectнаступність у навчанніuk
dc.titleВикористання наступності у навчанні математики з метою подолання освітніх втратuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.