Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкольний, О. В.-
dc.date.accessioned2025-05-22T09:04:00Z-
dc.date.available2025-05-22T09:04:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШкольний О. В. Вивчення координат і векторів у НУШ за авторським підручником інтегрованого курсу математики / О. В Школьний // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 17-19uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22125-
dc.description.abstractКонцепція реформування української освітньої системи Нова українська школа (НУШ) виникла в результаті невідповідності потреб українського суспільства щодо освіти в сучасному світі та наявного стану речей. Цю невідповідність особливо яскраво відображали результати державної підсумкової атестації випускників, зовнішнє незалежне оцінювання якості знань абітурієнтів, а також результати міжнародних порівняльних досліджень PISA.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectНУШuk
dc.subjectНова українська школаuk
dc.subjectкоординатиuk
dc.subjectвекториuk
dc.subjectінтегрований курс матеематикиuk
dc.title. Вивчення координат і векторів у НУШ за авторським підручником інтегрованого курсу математикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.