Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorStrashnov, V.-
dc.contributor.authorGunchenko, Y.-
dc.date.accessioned2025-05-20T07:11:55Z-
dc.date.available2025-05-20T07:11:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationStrashnov V. Emulation of game server logic through dynamic binary module loading / V. Strashnov , Y. Gunchenko // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 277-279.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22076-
dc.description.abstractIn the context of closed-source client-server games, an important task is the ability to study and replicate their logic for the purposes of analysis, testing, or developing a compatible server environment. This paper presents an approach to emulating game logic implemented as a dynamic library (libg.so) by calling its internal functions from custom code written in the Rust programming language.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectdynamic libraryuk
dc.subjectsimulationuk
dc.subjectRustuk
dc.subjectreverse engineeringuk
dc.subjectreverseengineeringuk
dc.titleEmulation of game server logic through dynamic binary module loadinguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
50.pdf334.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.