Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22076
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Strashnov, V. | - |
dc.contributor.author | Gunchenko, Y. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T07:11:55Z | - |
dc.date.available | 2025-05-20T07:11:55Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Strashnov V. Emulation of game server logic through dynamic binary module loading / V. Strashnov , Y. Gunchenko // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 277-279. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22076 | - |
dc.description.abstract | In the context of closed-source client-server games, an important task is the ability to study and replicate their logic for the purposes of analysis, testing, or developing a compatible server environment. This paper presents an approach to emulating game logic implemented as a dynamic library (libg.so) by calling its internal functions from custom code written in the Rust programming language. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | dynamic library | uk |
dc.subject | simulation | uk |
dc.subject | Rust | uk |
dc.subject | reverse engineering | uk |
dc.subject | reverseengineering | uk |
dc.title | Emulation of game server logic through dynamic binary module loading | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Інформатика, інформаційні системи та технології (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.