Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22039
Title: Етичні та практичні виклики використання глибокого навчання для автоматизованої медичної діагностики
Authors: Вєтохін, Д. С.
Keywords: глибоке навчання
медична діагностика
етичні виклики
інтерпретованість
упередженість даних
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Вєтохін Д. С. Етичні та практичні виклики використання глибокого навчання для автоматизованої медичної діагностики / Д. С. Вєтохін // // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. – С. 50-53.
Abstract: У роботі досліджуються етичні та практичні виклики використання глибокого навчання для автоматизованої медичної діагностики. Аналізуються проблеми інтерпретованості моделей, упередженості даних і складнощів інтеграції таких систем у клінічну практику.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22039
Appears in Collections:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vetokhin.pdf226.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.