Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22012
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Войніков, П. С. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-16T08:47:33Z | - |
dc.date.available | 2025-05-16T08:47:33Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Войніков П. С. Огляд веб-застосунків для дизайну інтер'єру з керуванням 3D-моделями / П. С. Войніков // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 141-143. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22012 | - |
dc.description.abstract | Огляд конкурентних продуктів є одним з ключових етапів у розробці програмного забезпечення. За допомогою аналізу наявних рішень можна зрозуміти потреби користувачів, оцінити сильні та слабкі сторони аналогів, а також визначити можливості для створення унікального продукту[1]. У цьому тексті розглянуто два популярні онлайн-сервіси — Roomtodo та Planner 5D, які пропонують інструменти для планування та візуалізації інтер’єрів, з акцентом на їх функціональність і особливості. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | веб-застосунок | uk |
dc.subject | дизайн інтер’єру | uk |
dc.subject | бібліотека об’єктів | uk |
dc.subject | 3D-візуалізація | uk |
dc.subject | інтуїтивний інтерфейс | uk |
dc.subject | хмарне збереження | uk |
dc.title | Огляд веб-застосунків для дизайну інтер'єру з керуванням 3D-моделями | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Інформатика, інформаційні системи та технології (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.