Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлаксін, В. С.-
dc.contributor.authorГришин, С. І.-
dc.date.accessioned2025-05-14T10:45:38Z-
dc.date.available2025-05-14T10:45:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПлаксін В. С. Розробка прототипів активностей програмного застосування тестування гейміфікованих об'єктів / В. С. Плаксін , С. І. Гришин // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 110-111.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21969-
dc.description.abstractІнтеграція гейміфікації у програмні засоби тестування сприяє підвищенню мотивації користувачів та покращенню ефективності засвоєння матеріалу. Розробка таких застосунків потребує ретельного опрацювання структури інтерфейсу та логіки взаємодії користувача з гейміфікованими об'єктами.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтестування програмного забезпеченняuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.titleРозробка прототипів активностей програмного застосування тестування гейміфікованих об'єктівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf235.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.