Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21969
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Плаксін, В. С. | - |
dc.contributor.author | Гришин, С. І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-14T10:45:38Z | - |
dc.date.available | 2025-05-14T10:45:38Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Плаксін В. С. Розробка прототипів активностей програмного застосування тестування гейміфікованих об'єктів / В. С. Плаксін , С. І. Гришин // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 110-111. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21969 | - |
dc.description.abstract | Інтеграція гейміфікації у програмні засоби тестування сприяє підвищенню мотивації користувачів та покращенню ефективності засвоєння матеріалу. Розробка таких застосунків потребує ретельного опрацювання структури інтерфейсу та логіки взаємодії користувача з гейміфікованими об'єктами. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | тестування програмного забезпечення | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.title | Розробка прототипів активностей програмного застосування тестування гейміфікованих об'єктів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Інформатика, інформаційні системи та технології (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 235.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.