Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRubakha, Veronika-
dc.contributor.authorШтайнер, Тетяна Віталіївна-
dc.contributor.authorShtainer, Tetyana Vitaliivna-
dc.date.accessioned2025-04-29T08:43:03Z-
dc.date.available2025-04-29T08:43:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationRubakha V. Formation of entrepreneurial competences in vocational education students / V. Rubakha, Т. V. Shtainer // Eurointegration in art, science and education : experience, development perspectives : 2nd International scientific-practical conference =Євроінтеграція в мистецтві, науці та освіті: досвід, перспективи розвитку : II Міжнародна науково-практична конференція. – Klaipėda University, 2025. – Р. 267-269.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21916-
dc.description.abstractThe article examines the development of entrepreneurial competencies among vocational education learners, with a particular emphasis on the design field. Modern theoretical approaches, pedagogical methodologies, and best practices for fostering entrepreneurial skills are explored. Key elements such as problem-solving, risk-taking, innovation, financial literacy, and design thinking are analyzed. The effectiveness of integrating entrepreneurial education into vocational training programs is assessed through case studies and empirical research. Challenges and prospects for improving entrepreneurial education in the professional and design sectors are discussed. статті розглядається розвиток підприємницьких компетенцій у здобувачів професійно-технічної освіти з особливим акцентом на сфері дизайну. Досліджуються сучасні теоретичні підходи, педагогічні методики та передовий досвід розвитку підприємницьких навичок. Аналізуються такі ключові елементи, як здатність до вирішення проблем, ризик, інновації, фінансова грамотність і дизайнерське мислення. Ефективність інтеграції підприємницької освіти в програми професійної підготовки оцінюється за допомогою кейсів та емпіричних досліджень. Обговорюються виклики та перспективи вдосконалення підприємницької освіти у професійному та дизайнерському секторах.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherKlaipėda Universityuk
dc.subjectentrepreneurial competenciesuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectvocational educationuk
dc.subjectentrepreneurial educationuk
dc.subjectprofessional educationuk
dc.subjecteconomic literacyuk
dc.subjectпідприємницькі компетенціїuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectпрофесійно-технічна освітаuk
dc.subjectпідприємницька освітаuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectекономічна грамотністьuk
dc.subjectinnovationuk
dc.titleFormation of entrepreneurial competences in vocational education studentsuk
dc.title.alternativeФормування підприємницьких компетентностей в учнів ПТНЗuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти та дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rubakha Veronika.pdf10.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.