Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШпак, Ганна Корнеліївна-
dc.contributor.authorShpak, Hanna Korneliivna-
dc.date.accessioned2025-04-25T11:09:07Z-
dc.date.available2025-04-25T11:09:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШпак Г.К. Cпособи адаптації дітей з аутизмом через призму мистецтва:теорії та практичні підходи. Культура, освіта, творчість: світові технології авторські ідеї, традиції і новаторство: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 2023). Одеса: Видавець С.Л.Назарчук, 2023. С. 187-192.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21902-
dc.description.abstractУ статті розкривається потенціал музикотерапії як ефективного засобу психокорекції та розвитку дітей з аутизмом. Аналізуються історичні та сучасні підходи до використання музики в терапевтичній практиці, зокрема її вплив на емоційний стан, когнітивні процеси та соціальну адаптацію. Підкреслюється унікальність музики як засобу самовираження і засвоєння нових моделей поведінки в умовах психічної та емоційної дезадаптації. The article explores the potential of music therapy as an effective means of psychocorrection and development for children with autism. It analyzes both historical and contemporary approaches to the use of music in therapeutic practice, particularly its impact on emotional state, cognitive processes, and social adaptation. The uniqueness of music as a tool for self-expression and the acquisition of new behavioral patterns in conditions of psychological and emotional maladjustment is emphasized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherС. Л. Назарчукuk
dc.subjectмузикотерапіяuk
dc.subjectаутизмuk
dc.subjectпсихокорекціяuk
dc.subjectемоційний розвитокuk
dc.subjectmusic therapyuk
dc.subjectautismuk
dc.subjectpsychocorrectionuk
dc.subjectemotional developmentuk
dc.titleCпособи адаптації дітей з аутизмом через призму мистецтва:теорії та практичні підходиuk
dc.title.alternativeWays of Adapting Children with Autism through the Lens of Art: Theories and Practical Approachesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра вокально-хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shpak_2023.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.