Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 182
| Issue Date | Title | Author(s) |
| 2012 | Пріоритети освіти та якості вчителя щодо їх реалізації | Маркова, В. М.; Андрєєв, М. В. |
| 2012 | Рефлексивна компетентність в системі підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності | Линенко, Алла Францівна; Lynenko, Alla Frantsevna; Куева, Луїс Давіла Сократес; Cueva, Luis Davila Socrates |
| 2012 | Рівні використання молодшими школярами етнокультурознавчої лексики на міжпредметній основі | Максимчук, Ганна Миколаївна; Maksymchuk, Hanna Mykolaivna |
| 2012 | Якісна оцінка мультиплікативної компетентності майбутнього економіста в системі інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів | Іванченко, Євгенія Анатоліївна; Ivanchenko, Yevhenia Anatoliivna |
| 2012 | Стилі мислення, в алгоритмічній діяльності | Сметаніна, Л. С.; Smetanina, L. S. |
| 2012 | Мета і завдання реалізації естетичного виховання молодших школярів | Пагута, Тамара Іванівна; Pahuta, Tetiana Ivanivna |
| 2012 | Експеріментальне дослідження ефективності педагогічної технології підготовки майбутніх учителів природничо-математичних за індивідуальними освітніми траєкторіями | Коростіянець, Тамара Петрівна; Korostiyanets, Tamara Petrivna |
| 2012 | Реалізація моделі формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології | Копусь, Ольга Антонівна; Kopus, Olga Antonivna |
| 2012 | Становлення та сучасний стан неперервної освіти у Швейцарії | Черток, Л. П. |
| 2012 | Становлення та розвиток приватної освіти в Україні: періодизація процесу | Литвиненко, Т. А.; Lytvynenko, T. A. |
| 2012 | Дидактизація як база інноватизації навчання іноземних мов у європейському союзі та україні | Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna Oleksiyivna |
| 2012 | Діагностика рівнів сформованості мовно- мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку | Трифонова, Олена Сергіївна; Tryfonova, Olena Sergyivna |
| 2012 | Науково-експериментальні дослідження сформованості критичного мислення студентів і викладачів (на прикладі університетів Німеччини) | Пилипюк, Е. Н. |
| 2012 | Діагностика початкового стану підготовленості майбутніх соціальних педагогів як суб’єктів професій | Віцукаєва, Катерина Михайлівна; Vitsukaіeva, Kateryna Mykhailivna |
| 2012 | Зміст та організація процесу формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології | Копусь, Ольга Антонівна; Kopus, Olga Antonivna |
| 2012 | Види обдарованості та їх ознаки в працях вітчизняних і зарубіжних учених | Біда, О. А. |
| 2012 | Діагностика сформованості музично- імпровізаційних умінь студентів педагогічних університетів | Демидова, Марина Григорівна; Demidova, Maryna Hryhorivna; Мен Мен; Men Men |
| 2012 | Концептуальні принципи і ключові напрями роботи з реалізації моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування гумору в педагогічній взаємодії | Рамазанова, Ельміра Асанівна |
| 2012 | Головні напрями діяльності соціального педагога в закладах соціального захисту дітей | Леонова, Вероніка Іванівна; Leonova, Veronika Ivanivna |
| 2012 | Стан дослідження проблеми організації мовної підготовки майбутніх авіаційних операторів у теорії вищої школи | Ковтун, Олена Віталіївна; Kovtun, Olena Vitaliyivna |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 182