Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChugai, O.-
dc.contributor.authorHavrylenko, K.-
dc.date.accessioned2025-04-08T06:04:59Z-
dc.date.available2025-04-08T06:04:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationChugai O. Responsible use of ChatGPT in ESL: teachers’ perspective / O. Chugai, K. Havrylenko // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 4 (149). Одеса, 2024. С. 70-78.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21810-
dc.description.abstractChatGPT has become an essential educational tool, highlighting the importance of understanding its impact and potential in the classroom. While many studies explore AI applications, the ethical issues surrounding ChatGPT’s use in language teaching have received less attention. This article addresses this gap by investigating ESL teachers’ perspectives on the responsible use of ChatGPT. The study involved 33 English as a Second Language (ESL) teachers from universities and schools in Ukraine. Quantitative data was analyzed using the median (Mdn) and Inter-Quartile Range (IQR) on a five-point Likert scale, while qualitative data was drawn from written responses. ChatGPT став важливим освітнім інструментом, що підкреслює важливість розуміння його впливу та потенціалу в навчанні. Незважаючи на те що багато досліджень присвячено застосуванню штучного інтелекту, етичним проблемам, пов’язаним із використанням ChatGPT у викладанні іноземної мови, приділялось менше уваги. Наша стаття заповнює цю прогалину, досліджуючи погляди викладачів ESL з університетів і шкіл України на відповідальне використання ChatGPT. У дослідженні взяли участь 33 викладачі англійської як другої мови (ESL). Кількісні дані аналізувалися за допомогою медіани (Mdn) та міжквартильного діапазону (IQR) за п’ятибальною шкалою Лайкерта, тоді як якісні дані отримували з письмових відповідей.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectEnglish as a Second Language (ESL)uk
dc.subjectteachers’ attitudeuk
dc.subjectethical considerationsuk
dc.subjectChatGPT generated contentuk
dc.subjectresponsible useuk
dc.subjectанглійська як друга мова (ESL)uk
dc.subjectставлення викладачівuk
dc.subjectетичні міркуванняuk
dc.subjectконтент створений ChatGPTuk
dc.subjectвідповідальне використанняuk
dc.titleResponsible use of ChatGPT in ESL: teachers’ perspectiveuk
dc.title.alternativeВідповідальне використання ChatGPT в ESL: точка зору викладачівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf629.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.