Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21695
Title: | Діяльнісний підхід до формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до явищ суспільного життя |
Authors: | Княжева, Ірина Анатоліївна Knyazheva, Iryna Anatoliyivna Крижановська, Ю. Є. |
Keywords: | суспільне життя дошкільний вік система ставлень людини фундаментальні якості людини |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради |
Citation: | Княжева І. А. Діяльнісний підхід до формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до явищ суспільного життя / І. А. Княжева, Ю. Є. Крижановська // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 20-21 лютого 2025 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, О.П.Ноздрова, І.С.Артемьєва, П.П.Кинєва. Одеса: Університет Ушинського, 2025. С. 101–106. |
Abstract: | Маленька людина входить у складний різноманітний світ, в якому вона зустрічається не лиже із добром і справедливістю, героїзмом и відданістю, а й із зрадою, нечесністю, користю. Дитина повинна навчитися орієнтуватися в цьому світі, знаходити своє місце в ньому, мати переконання, ціннісні орієнтації. Для цього необхідно сформувати світосприймання дитини тоді, коли її життєвий досвід лише починає накопичуватися. Саме в дитинстві визначається спрямованість особистості, з’являються перші погляди і інтереси, формуються цінності. Виченню цих проблем присвятили свої дослідження І.Бех, А.Богуш, Н.Головіна, О.Кононко, В.Маршицька, В.Москалець, Н.Непомняща, З.Плохій, Ю.Приходько, М.Роганова та інші вітчизняні вчені. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21695 |
Appears in Collections: | 2025 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.