Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21553Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Листопад, Олексій Анатолійович | - | 
| dc.contributor.author | Lystopad, Oleksii Anatoliyovych | - | 
| dc.contributor.author | Мардарова, Ірина Костянтинівна | - | 
| dc.contributor.author | Mardarova, Iryna Kostyantynivna | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-02-06T13:19:21Z | - | 
| dc.date.available | 2025-02-06T13:19:21Z | - | 
| dc.date.issued | 2021 | - | 
| dc.identifier.citation | Листопад О. А. Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності у системі дошкільної освіти / О. А. Листопад , І. К. Мардарова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2021, Вип. 3 (47) C. 10-17 | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21553 | - | 
| dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Описано експериментальне дослідження визначення рівнів підготовленості майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Доведена ефективність запропонованої методики підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Доведено, що підготовка майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти вимагає оволодіння широким колом знань, умінь і навичок, які умовно можна розподілити на концептуальні та технічні. Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти передбачала проведення практичних занять переважно у вигляді розроблення та захисту навчальних проєктів і ділових ігор, проведення конкурсу з професійної майстерності, де майбутнім вихователям потрібно було самостійно знайти інформацію з обговорюваних питань; підготувати план організаційних дій, за допомогою яких інший студент міг би повторити шлях добування цієї інформації; розробити план заходів, за допомогою яких кожен студент зможе забезпечити відтворення певних управлінських норм. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.subject | підготовка | uk | 
| dc.subject | професійна підготовка | uk | 
| dc.subject | методика підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | uk | 
| dc.subject | управлінська діяльність | uk | 
| dc.subject | підготовленість майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти | uk | 
| dc.title | Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності у системі дошкільної освіти | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| vgnpu_2021_3_3.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
