Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21547
Назва: Самоменеджмент освітньої діяльності студентів як складова професійного розвитку засобами дистанційного супроводу
Інші назви: Self-management of students' educational activities as a component of professional development through distance support
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych
Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Ключові слова: професійна діяльність
фахівці соціономічних спеціальностей
соціальний працівник
соціалізація особистості
Self-Management of Students’ Educational Activity
Professional Self-Realization
Higher Education Institution
Дата публікації: 2023
Видавництво: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
Бібліографічний опис: Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. - 2023. - Вип. 53. - С. 40-51.
Короткий огляд (реферат): У статті репрезентовано авторське бачення процесу соціалізації особистості в контексті професійної діяльності соціального працівника. Показано, що діяльність фахівців соціономічних спеціальностей безпосередньо пов'язана з людиною, із взаємовідносинами між особистістю, соціальними групами, суспільством і державою та спрямована на реалізацію процесу соціалізації людини. Проаналізовано ступінь урахування механізмів та технологій аксіологічного контенту процесу соціалізації в системі соціальної роботи. Доведено, що в цьому контексті соціальна робота розглядається як технологічний механізм соціалізації. Визначено сфери діяльності соціального працівника, що сприяють соціалізації особистості. Виявлено особливості діяльноісті соціального працівника в процесі десоціалізації та ресоціалізації особистості. The successful activity of any person is largely determined by the ability to manage oneself. Managing one's own personality is related to self-knowledge, a critical attitude towards oneself, analysis and development of strengths, and the ability to see and correct one's mistakes. The formation of an internal need for self-realization becomes a requirement of time and a condition for the realization of a person's personal potential because a person's ability to fulfil himself at a level adequate to his claims depends entirely on his individual involvement in the independent process of assimilating new knowledge. Therefore, one of the goals of professional training is the need to form strong fundamental knowledge, practical abilities and skills in students on the basis of which he would be able to study independently in the direction he needs; therefore it is necessary to develop selfmanagement of students' educational activities. Purpose. The article aims to analyse the peculiarities of self-management of students' educational activities as a component of professional development by means of remote support. Methods. Analysis, synthesis, comparison, abstraction, modelling, survey, content analysis, testing, specially developed questionnaires, individual and complex conversations with students, teachers, educators, directors (managers) and methodologists of preschool institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21547
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SELF-MANAGEMENT.pdf976.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.