Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21540
Назва: | Освітній вебквест як інструмент дистанційної освіти |
Автори: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna |
Ключові слова: | квест квест-технологія вебквест освітній вебквест дистанційна освіта освітні інтернет- ресурси інформаційно-комунікаційні технології |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Листопад О. А. Освітній вебквест як інструмент дистанційної освіти. / О. А. Листопад , І. К. Мардарова / Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2024, Вип. 1 (54). C. 12–21. |
Короткий огляд (реферат): | Метою статті є аналіз особливостей освітнього вебквесту як інструменту дистанційної освіти. Встановлено та обґрунтовано, що освітні вебквести можуть бути важливим інструментом для вдосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти. Визначено сутність поняття «освітній вебквест» та проаналізовано його особливості як інструменту дистанційної освіти. Проаналізовано функції та структуру освітнього вебквесту, розглянуто основні види освітніх вебквестів. Визначено етапи роботи над освітнім вебквестом та критерії його оцінювання. Розкрито характерні властивості цифрового середовища освітнього вебквесту як інструменту дистанційної освіти. Запропонована методика оцінювання ефективності освітніх вебквестів. Запропоновані рекомендації щодо використання освітнього вебквесту як інструменту дистанційної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21540 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.