Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГребеніна, Анастасія Андріївна-
dc.contributor.authorХолодов, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2025-01-28T11:03:22Z-
dc.date.available2025-01-28T11:03:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГребеніна А. А. Особливості фізичної підготовленості дітей 5-6 років із затримкою психічного розвитку з різними типами постави / А. А. Гребеніна, С. А. Холод // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 3. – С.28-34.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21445-
dc.description.abstractАктуальність проблеми. Фундаментальні зміни, що відбуваються в сучасному культурно-освітньому просторі, суспільні запити і потреби утверджують думку про пріоритет дитинства як найвідповідальнішого періоду становлення особистості. Проблема дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку (ЗПР) гостро постала перед психолого-педагогічною наукою вже давно. Саме в дошкільному віці відбувається становлення особистості дитини, формування її фізичної та духовної культури – основи гармонійного розвитку як краси людської душі та здорового тіла.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk
dc.subjectдіти 5–6 роківuk
dc.subjectфізична підготовленістьuk
dc.subjectпоставаuk
dc.subjectгнучкістьuk
dc.subjectстатична рівновага тілаuk
dc.titleОсобливості фізичної підготовленості дітей 5-6 років із затримкою психічного розвитку з різними типами поставиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf471.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.