Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСадовий, Микола Ілліч-
dc.contributor.authorТрифонова, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-01-23T10:17:47Z-
dc.date.available2025-01-23T10:17:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСадовий М. І. Методика навчання освітніх трансформаційних викликів студентів природничо-математичної та цифрової галузей / М. І. Садовий // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 72-76.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21389-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі формування методики навчання здобувачів освіти природничо-математичної та цифрової галузей порівняно новим поняттям, пов’язаним із трансформаційними викликами сучасності. Обґрунтовано актуальність проблеми, здійснено аналіз ґрунтовних документів і праць учених. Метою дослідження є узагальнення напрацювань учених, формування структурно-логічної схеми «зеленого» курсу розвитку суспільства і створення на її основі структури методики викладання «зеленого» курсу в ЗВО для студентів природничо-математичної та цифрової галузей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectцифрова трансформаціяuk
dc.subjectвикликиuk
dc.subjectкліматична нейтральністьuk
dc.subject«зелений» курсuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.titleМетодика навчання освітніх трансформаційних викликів студентів природничо-математичної та цифрової галузейuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf298.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.