Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21341
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ван Чень | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-21T09:38:06Z | - |
dc.date.available | 2025-01-21T09:38:06Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ван Чень. Особливості підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування художньо- естетичних уподобань учнів мистецьких шкіл / Ван Чень // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 12-20. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21341 | - |
dc.description.abstract | Стаття порушує питання методологічного і методичного забезпечення процесу формування драмогерменевтичного досвіду майбутніх викладачів вокалу. Драмогерменевтичний досвід майбутніх викладачів вокалу спрямований на здатність застосовувати отримані знання, уміння, компетентності, ціннісні орієнтації, світоглядні виміри вокального мистецтва, зокрема й полікультурні, в процесі інтерпретації художньо-образної драматургії вокальних творів. Формування досвіду розглядається як процес створення таких методологічних та методичних засад та організації освітнього процесу, які позитивно впливають на динамізацію досвіду особистості, зокрема у процесі професійного становлення. Мета статті – розкрити методологічні і методичні засади процесу формування драмогерменевтичного досвіду майбутніх викладачів вокалу в університетах України і Китаю. Представлено методологічні засади у вигляді наукових підходів та принципів і методичні засади у вигляді поетапно застосованих педагогічних умов і методів. Обґрунтовано художньо-мисленнєвий, інтенціонально-рефлексійний, виконавсько-проєктувальний, творчо-компетентнісний наукові підходи. На їх основі запроваджено такі педагогічні принципи, як: опора на формування драматургійного мислення виконавця-вокаліста; орієнтація на етноментальні та стильові властивості вокальної драми в процесі її опанування; накопичення вокально-образних репрезентацій у різновекторній проєкції; стимулювання рефлексії ціннісного ставлення до різних образів-амплуа; акцентуація уваги на персоналізації та персоніфікації вокальних образів, що виконуються; врахування компенсаторного художньо-виконавського ресурсу вокаліста; поєднання викладацького та виконавського аспектів у роботі над вокальними драматичними образами; дотримання гармонійного поєднання герменевтичних та методико-забезпечувальних аспектів роботи над вокальним образом драми. Представлено поетапне запровадження педагогічних умов та методів, а саме за ментально-установочним, досвідно-накопичувальним, художньо-перформативним та творчо-методичним етапами. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | драмогерменевтика | uk |
dc.subject | досвід | uk |
dc.subject | драмогерменевтичний досвід | uk |
dc.subject | наукові підходи | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | майбутні викладачі вокалу | uk |
dc.subject | вокальна підготовка | uk |
dc.title | Драмогерменевтичний досвід майбутніх викладачів вокалу: методологія і методика формування | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | №3 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 209.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.