Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯньцзюнь, Го-
dc.date.accessioned2025-01-17T13:32:45Z-
dc.date.available2025-01-17T13:32:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯньцзюнь Г. Проблема формування вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічному дискурсі / Г. Яньцзюнь // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 56-57uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21304-
dc.description.abstractПроблема формування фахової компетентності майбутнього вчителя, здатного моделювати навчально-виховний процес, самостійно генерувати і втілювати нові ідеї та освітні технології актуалізується сьогодні, оскільки компетентний вчитель має позитивний вплив на учнів і досягає кращих результатів у своїй професійній діяльності. Інтеграція України до європейського простору вищої освіти вимагає від педагогічних ЗВО створювати освітні програми на основі компетентнісного підходу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectкомпетентний фахівецьuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.titleПроблема формування вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічному дискурсіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf245.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.