Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМотузенко, Олена-
dc.date.accessioned2024-12-24T08:18:47Z-
dc.date.available2024-12-24T08:18:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationО. Мотузенко Впровадження інновацій для досягнення цілей сталого розвитку в українських закладах вищої освіти / Мотузенко О. // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024. С.82-84.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21187-
dc.description.abstractУкраїна, згідно з Європейською інноваційною панеллю (European Innovation Scoreboard) за 2024 рік, є країною, що розвивається у сфері інновацій із показником на рівні 32,5% від середнього по ЄС, що менше, ніж у середньому для країн з подібним статусом (48%). Проте, Україна демонструє позитивну, хоча і менш стрімку, ніж ЄС, тенденцію покращення на 10% [1]. Економіка України та її інноваційний потенціал постраждали від воєнних дій, що спричинило значне зниження експорту високотехнологічної продукції та негативний вплив на інновації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпостраждали від воєнних дійuk
dc.subjectінноваційна панелльuk
dc.subjectвійнаuk
dc.subjectнегативний вплив на інноваціїuk
dc.titleВпровадження інновацій для досягнення цілей сталого розвитку в українських закладах вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf771.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.