Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20963
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧжан, Ке-
dc.contributor.authorГорожанкіна, Оксана-
dc.date.accessioned2024-12-04T07:56:45Z-
dc.date.available2024-12-04T07:56:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧжан Ке Роль педагогічної практики у формуванні методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано /Ке Чжан ,Горожанкіна О.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.293-296uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20963-
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль педагогічної практики в процесі підготовки майбутніх викладачів фортепіано мистецьких шкіл. Установлено, що успішність підготовки здобувачів залежить від застосування в процес проходження педагогічної практики методів, які ефективно впливають на формування методичної компетентності майбутніх фахівців.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectметодична компетентністьuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectмайбутні викладачі фортепіано мистецьких шкілuk
dc.titleРоль педагогічної практики у формуванні методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіаноuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
106.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.