Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20938
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Джуринський, Петро Борисович | - |
dc.contributor.author | Dzhurynskii, Petro Borysovych | - |
dc.contributor.author | Богатов, Андрій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Bohatov, Andrii Oleksiyovych | - |
dc.contributor.author | Кучеренко, Геннадій Васильович | - |
dc.contributor.author | Kucherenko, Gennady Vasylyovych | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-27T13:45:24Z | - |
dc.date.available | 2024-11-27T13:45:24Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20938 | - |
dc.description.abstract | Підготовка педагогічних кадрів характеризується рядом протиріч: між вимогами інформаційного суспільства до професійної підготовки майбутніх учителів та їхньою кваліфікацією; процесами демократизації й гуманізації педагогічної науки і практики щодо забезпечення відповідної освіти у професійну підготовку майбутніх учителів; потребами педагогічної науки і практики; масовістю підготовки майбутніх учителів та особистісним підходом до професійної підготовки; обсягом наукової інформації, отриманої за допомогою інформаційних і комунікаційних технологій та умовами для її застосування в навчально-виховному процесі. Вирішення наведених суперечностей потребує програмно-цільового управління у навчально-виховному процесі професійної підготовки майбутніх фахівців в вищих навчальних закладах України з метою забезпечення високої конкурентоспроможності вчителя. Різноманіття точок зору на управління розвитком навчальних закладів містять науково- методичні матеріали українських науковців: Г. Дмитренко, Г. Єльнікова, І. Осадчий, О. Пометун, І. Сущенко, Л. Даниленко; великий внесок у розвиток теорії програмно-цільового управління у процесі навчання зробили Ю. Бабанський та М. Поташник, які в загально дидактичному плані обґрунтували основні положення оптимізації педагогічного процесу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | майбутній вчитель ВНЗ | uk |
dc.subject | управління процесом навчання | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів | uk |
dc.subject | професінйа підготовка майбуьніх учителів | uk |
dc.title | Особливості управління процесом підготовки майбутніх учителів у ВНЗ | uk |
dc.title.alternative | Джуринський П. Б. Особливості управління процесом підготовки майбутніх учителів у ВНЗ / П. Б. Джуринський // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 578--579. | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dzhurynskii.pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.