Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTrubitsynа, Olha Mykhailivna-
dc.contributor.authorТрубіцина, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-11-27T11:15:18Z-
dc.date.available2024-11-27T11:15:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТрубіцина О. М. Мовна компетенція особистості професіонала як об’єкт комплексного дослідження / О. М. Трубіцина // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 552-553.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20928-
dc.description.abstractЗасобами іноземної мови спеціально підібрані комунікативні навчальні матеріали зосереджують їхню увагу насамперед на комунікативних уміннях адекватного висловлювання думки в певних ситуаціях іншомовного спілкування, сприймання, інтерпретації, обміну висловленнями та ін. Матеріали включають в себе різноманітні види текстів та інші джерела інформації, які ставлять перед студентами мету оволодіти не тільки усною іноземною мовою, але й мовною системою в сукупності її підсистем – фонетичної, лексико-семантичної, граматичної. Свідома систематизація мовних явищ припускає усвідомлення парадигматичних зв'язків слів, оволодіння стилістичною стратифікацією лексики, наголошування уваги слухачів на граматичних формах та функціях мовних одиниць та ін. Як результат, нами виділено такі критерії відбору автентичних матеріалів при комунікативно-спрямованому навчанні: врахування потреб, інтерес майбутніх професіоналів (елемент новизни, зацікавленості, звертання до особистості студента); співвіднесеність та спрямованість на вирішення конкретного комунікативного завдання, відповідність нормами сучасної іноземної мови; врахування соціокультурних реалій, особливості мовної поведінки, дотримання етичних та естетичних норм.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмовна компетенція особистостіuk
dc.subjectіншомовне спілкуванняuk
dc.subjectкомунікативні умінняuk
dc.titleМовна компетенція особистості професіонала як об’єкт комплексного дослідженняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trubitsynа.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.