Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіла, І. В.-
dc.contributor.authorЛогвіненко, Анастасія Юріївна-
dc.contributor.authorLogvinenko, Anastasiya Yuriyvna-
dc.date.accessioned2024-11-21T10:37:34Z-
dc.date.available2024-11-21T10:37:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20885-
dc.description.abstractМережні інструменти відкрито освіти, такі як соціальні мережі, є перспективним напрямком для активізаці навчального процесу студентів. З х використанням розвивається мотивація та підвищується інтерес до навчання. Соціальні мережі мають великии освітніи потенціал, вони можуть надати навчальному процесу більшо інтерактивності, активності, позитивно вплинути на результати пізнавально діяльності студентів, стати ефективним засобом підвищення мотиваці та якості навчання, організаці колективно роботи студентів, виконання спільно проектно діяльності. Також соціальні мережі можна використовувати як засіб поширення навчального матеріалу, сприяння самостіи ного навчання студентів поза аудиторією [2]. Вони мають звичнии для молоді інтерфеи с, велику кількість додаткових сервісів, які можна використовувати для створення навчального контенту.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБіла І. В. Соціальні мережі у навчанні англійської мови у вищих закладах освіти / І. В. Біла, А. Ю. Логвіненко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 527-528.uk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectнавчлаьний процес студентіuk
dc.subjectмотивація до навчанняuk
dc.subjectосвітній потенціалuk
dc.subjectпроектна діяльністьuk
dc.titleСоціальні мережі у навчанні англійської мови у вищих закладах освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bila.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.