Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20863
Title: | Психосоціальна адаптація дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності: теоретичний та емпіричний аналіз |
Authors: | Сторож, Вікторія Василівна Storozh, Victoriya Жембровська, О. В. |
Keywords: | дошкільний вік підвищенний рівень безпеки емпіричний аналіз психосоціальна адаптація |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ТОВ «Лерадрук» |
Citation: | Сторож В. В. Психосоціальна адаптація дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності: теоретичний та емпіричний аналіз / В. В. Сторож, О. В. Жембровська // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 273-278 |
Abstract: | Проблема тривожності у дітей дошкільного віку набу- ває все більшої значущості у сучасних умовах. Зростання кількості дітей з підвищеним рівнем тривожності є наслідком збільшення психоемоційних навантажень та змін у соціаль- но-культурному середовищі, які негативно впливають на процес соціалізації та емоційного розвитку дитини. Підви- щений рівень тривожності в цей період може суттєво ускла- днити адаптаційні процеси, знижуючи загальний рівень соці- ального функціонування дитини та її емоційну стабільність. З огляду на це, проблема психосоціальної адаптації дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності є важли- вою як з наукового, так і з практичного погляду, адже саме в цей період відбувається формування базових соціальних на- вичок та емоційної регуляції, необхідних для успішної взає- модії в суспільстві. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20863 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.