Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20863
Title: Психосоціальна адаптація дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності: теоретичний та емпіричний аналіз
Authors: Сторож, Вікторія Василівна
Storozh, Victoriya
Жембровська, О. В.
Keywords: дошкільний вік
підвищенний рівень безпеки
емпіричний аналіз
психосоціальна адаптація
Issue Date: 2024
Publisher: ТОВ «Лерадрук»
Citation: Сторож В. В. Психосоціальна адаптація дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності: теоретичний та емпіричний аналіз / В. В. Сторож, О. В. Жембровська // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 273-278
Abstract: Проблема тривожності у дітей дошкільного віку набу- ває все більшої значущості у сучасних умовах. Зростання кількості дітей з підвищеним рівнем тривожності є наслідком збільшення психоемоційних навантажень та змін у соціаль- но-культурному середовищі, які негативно впливають на процес соціалізації та емоційного розвитку дитини. Підви- щений рівень тривожності в цей період може суттєво ускла- днити адаптаційні процеси, знижуючи загальний рівень соці- ального функціонування дитини та її емоційну стабільність. З огляду на це, проблема психосоціальної адаптації дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності є важли- вою як з наукового, так і з практичного погляду, адже саме в цей період відбувається формування базових соціальних на- вичок та емоційної регуляції, необхідних для успішної взає- модії в суспільстві.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20863
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.