Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНайда, Руслана Григорівна-
dc.contributor.authorNaida, Ruslanа Grygorivna-
dc.contributor.authorДимитрова, К. І.-
dc.date.accessioned2024-11-15T14:03:27Z-
dc.date.available2024-11-15T14:03:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНайда Р. Г. Впровадження педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у сучасну дошкільну освіту: перспективи та виклики / Р. Г. Найда, К. І. Димитрова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 155-160uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20843-
dc.description.abstractСучасне реформування дошкільної освіти в Україні ви- магає впровадження нових підходів до навчання та вихован- ня дітей. Основним завданням цього процесу є адаптація пе- дагогічної спадщини Василя Олександровича Сухомлинсько- го у практику закладів дошкільної освіти, що сприятиме під- вищенню ефективності освітнього процесу. Гуманістичні підходи, запропоновані В. Сухомлинським, орієнтуються на розвиток моральних та духовних цінностей дітей, що має важливе значення для формування гармонійної особистості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectСухомлинськийuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectперспективи та викликиuk
dc.titleВпровадження педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у сучасну дошкільну освіту: перспективи та викликиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.