Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20835
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Булгакова, Олена Юріївна | - |
dc.contributor.author | Bulgacova, Olena Yuriivna | - |
dc.contributor.author | Алексеенко, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-15T11:22:15Z | - |
dc.date.available | 2024-11-15T11:22:15Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Булгакова О. Ю. Ігрова технологія як сучасний засіб розумового виховання дошкільників / О. Ю. Булгакова, В. В. Алексеенко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 111-115 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20835 | - |
dc.description.abstract | Розвиток дітей у період дошкільного віку визначає їхні майбутні інтелектуальні, соціальні та емоційні компетенції, що робить цей етап критично важливим для формування особистості. Дошкільна освіта зосереджена на стимулюванні різних видів мислення, включаючи логічне, аналітичне та креативне, які є базою для подальшого навчання. В умовах сучасного суспільства особливо важливим є використання новітніх методик, серед яких ігрові технології є одним з най- більш ефективних інструментів. Ігрова діяльність забезпечує активну участь дитини у навчальному процесі, дозволяючи навчатися в природний для неї спосіб. Це сприяє не лише розвитку інтелектуальних здібностей, але й формуванню со- ціальних навичок, емоційної стійкості та адаптації до навча- льного середовища. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.subject | розумове виховання | uk |
dc.subject | ігрова технологія | uk |
dc.title | Ігрова технологія як сучасний засіб розумового виховання дошкільників | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.