Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20832
Назва: | Педагогічні умови для розвитку навичок подолання агресивних проявів у дітей старшого дошкільного віку |
Автори: | Сторож, Вікторія Василівна Storozh, Victoriya Набухотна, Н. М. |
Ключові слова: | старший дошкільний вік прояви агресії педагогічні умови навички |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
Бібліографічний опис: | Сторож В. В. Педагогічні умови для розвитку навичок подолання агресивних проявів у дітей старшого дошкільного віку / В. В. Сторож, Н. М. Набухотна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 92-97 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному суспільстві проблема агресії серед дітей стає все більш актуальною. Різноманітні соціальні, психологі- чні та екологічні фактори можуть негативно впливати на фор- мування дитячої особистості, викликаючи агресивні прояви. Діти старшого дошкільного віку є особливо вразливою гру- пою, оскільки в цьому віці відбувається активне формування основних навичок соціальної взаємодії та саморегуляції пове- дінки. Важливою умовою їхнього гармонійного розвитку є навчання ефективному подоланню агресії. Актуальність цього дослідження полягає в необхідності розробки та впроваджен- ня педагогічних умов, які б сприяли розвитку у дітей навичок управління агресивною поведінкою, що є важливим етапом у їхньому особистісному та соціальному розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20832 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.