Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20828| Title: | Управлінський контекст формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у НУШ |
| Authors: | Кудрявцева, Олена Альбертівна Kudryavtseva, Olena Albertivna Чебан, Ю. В. |
| Keywords: | старший дошкільний вік Нова українська школа НУШ формування емоційно-вольової готовності |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | ТОВ «Лерадрук» |
| Citation: | Кудрявцева О. А. Управлінський контекст формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у НУШ / О. А. Кудрявцева, Ю. В. Чебан // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 67-74 |
| Abstract: | Формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у Новій українській школі (НУШ) зумовлена сучасними освітніми реформами, спрямованими на забезпечення якісної освіти на всіх рівнях. Перехід від дошкільної до шкільної освіти є важливим етапом в житті дитини, який супроводжується значними змінами у її особи- стості та способі життя. Для успішного пристосування до нового навчального середовища необхідно забезпечити на- лежний рівень емоційно-вольової зрілості. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20828 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.