Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДержавенко, М. А.-
dc.date.accessioned2024-11-14T13:43:19Z-
dc.date.available2024-11-14T13:43:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДержавенко М. А. Виховання соціальних умінь дітей третього року життя в комунікативній діяльності / М. А. Державенко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 24-29uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20821-
dc.description.abstractУ сучасному суспільстві особливо важливим є форму- вання соціально компетентних особистостей, які вміють конструктивно взаємодіяти з іншими, проявляти емпатію та підтримувати гармонійні стосунки з оточуючими. Ці уміння закладаються ще в дошкільному віці, коли дитина починає освоювати основи комунікативної взаємодії. Формування соціальних умінь є одним із ключових напрямів педагогічно- го впливу на дитину у віці трьох років, адже саме в цей пері- од активізується процес соціалізації, а разом із н им і розви- ток здатності дитини до взаємодії в колективі. В Україні, як і в інших країнах, зростає потреба в ефективному педагогіч- ному впливі, який сприятиме розвитку соціальної компетен- тності дітей з раннього дитинства.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectсоціальні умінняuk
dc.subjectкомунікативна діяльністьuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectтретій рок життяuk
dc.titleВиховання соціальних умінь дітей третього року життя в комунікативній діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.