Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШуї, Ло-
dc.contributor.authorДемидова, М.Г.-
dc.date.accessioned2024-11-13T12:56:56Z-
dc.date.available2024-11-13T12:56:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛо Шуї The structure of technical skills of the future bachelor of musical art as a psychological procedural category /Шуї Ло,М.Г.Демидова //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.77-78uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20808-
dc.description.abstractThe formation of technical skills of future bachelors of musical art in the process of piano training requires the identification of the constituent elements of this phenomenon, as well as certain factors influencing this process. To solve the problem of developing the structure of future bachelors' technical skills, we identified external and internal factors. When determining the structure of technical skills, we understood that the method of theoretical modelling involved not only the reflection of each of the elements, the components we selected, but also the scope of their active application.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectstructureuk
dc.subjectdevelopinguk
dc.subjectfuture bachelors' technical skillsuk
dc.titleThe structure of technical skills of the future bachelor of musical art as a psychological procedural categoryuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.