Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20703| Title: | Формування довільної уваги у молодщих школярів, які зазнали значного впливу мультимедійних технологій за допомогою методів нейропсихології |
| Authors: | Венгер, Ганна Сергіївна Venger, Hanna Поворознюк, А. |
| Keywords: | дошкільна освіта мудьтимедійні технології нейропсихологія |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | International Scientific Unity |
| Citation: | Венгер Г.С. Паворознюк А. Формування довільної уваги у молодщих школярів, які зазнали значного впливу мультимедійних технологій за допомогою методів нейропсиїології // XL International scientific and practical conference «Mechanisms of Development of the Scientific and Technical Potential of Modern Society» (September 25-27, 2024) Salzburg, Austria. International Scientific Unity, 2024. 226 p.с. 101 – 103. |
| Abstract: | Словник: довільна увага, мультимедійні засоби, школяр, дитина молодшого шкільного віку, нейропсихологія, корекційна робота, вищі психічні функції. Мета: Висвітлити проблему повальної гаджетизації дітей молодшого шкільного віку, яка негативним чином впливає на навчання в початковій школі. А саме, недостатня сформованість довільної уваги та інших Вищих Психічних Функцій(далі ВПФ) у дітей молодшого шкільного віку, які зазнали та продовжують зазнавати значного впливу від засобів мультимедіа. Нашим завданням є донести негативний вплив мультимедійних засобів та завдяки нашому дослідженню науково це підтвердити. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20703 |
| Appears in Collections: | Кафедра клінічної психології та психічного здоров'я |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Venher.pdf | 427.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.