Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20665
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДонець, І. О.-
dc.contributor.authorМіненок, А. О.-
dc.contributor.authorКійко, Т. Б.-
dc.date.accessioned2024-10-30T12:31:32Z-
dc.date.available2024-10-30T12:31:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДонець І.О.Вплив фізичної культури на формування та збереження здоров'я учасників освітнього процесу /І.О.Донець ,А.О.Міненок,Т.Б.Кійко//Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024.С.126-136uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20665-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються результати дослідження впливу фізичної культури на емоційний та психологічний стан учасників освітнього процесу. Впровадження різних засобів фізичної культури для учасників освітнього процесу є перспективним напрямом для підтримки психоемоційного здоров'я та підвищення їхньої професійної ефективності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectфізична культураuk
dc.subjectучасники освітнього процесуuk
dc.subjectфізичне здоров’яuk
dc.subjectпсихоемоційний станuk
dc.titleВплив фізичної культури на формування та збереження здоров'я учасників освітнього процесуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf3.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.