Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20647
Title: Дидактичний потеціал використання відеоресурсу на заняттях з методики навчання української мови
Authors: Прокопенко, Ліліана Іванівна
Prokopenko, Liliana Ivanivna
Keywords: дидактичний потеціал
відеоресурс
навчання української мови
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Прокопенко Л. І. Дидактичний потеціал використання відеоресурсу на заняттях з методики навчання української мови / Л. І. Прокопенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 523-524.
Abstract: Епоха інформаційних технологій стрімко змінює освітній процес, створюючи простір для втілення дослідницьких ідей у використанні мультимедійних технологій загалом і сучасного відеоконтента зокрема. Доступність, простота у використанні аудіовізуальної техніки й технологій роботи з відео дозволяють активно розробляти й впроваджувати в навчальний процес дидактичні відеоматеріали, а також використовувати готові відеоресурси й інтернет-відеоканали. Нелінійний монтаж відео, можливість інтегрування елементів інтерактиву в освітні модулі, розміщення авторського контенту в мережі – це далеко не повний перелік особливостей сучасного відео для освітніх закладів. Разом з тим, надзвичайно актуальними для викладачів залишаються завдання розробки власних відеоматеріалів та визначення дидактичного потенціалу відеоресурсів для вирішення конкретних навчальних завдань. Залучення до роботи з курсу методики навчання української мови відеоматеріалів (відеоуроків або їх фрагментів, майстер-класів, відеоінструкцій, інтерактивного відео та ін.) розглядаємо як резерв удосконалення лекційних і практичних занять, як реальну можливість оптимізувати процес формування лінгвометодичної компетентності студентів-філологів, підготувати майбутніх учителів до інноваційної діяльності, сформувати здатність до конструктивно-критичного осмислення чужого педагогічного досвіду з метою найбільш доцільного й продуктивного його подальшого використання.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20647
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopenko.pdf11.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.