Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20619| Title: | Формування оцінно-контрольної діяльності у дітей дошкільного віку:сучасні виклики та педагогічні стратегії | 
| Authors: | Чекан, Оксана Ларівон, Вікторія | 
| Keywords: | дошкільна освіта реформування системи модернізація | 
| Issue Date: | 2024 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | 
| Citation: | Чекан О.Формування оцінно-контрольної діяльності у дітей дошкільного віку:сучасні виклики та педагогічні стратегії /О.Чекан,В.Ларівон // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С.150-151 | 
| Abstract: | Реформування системи загальної середньої освіти України, зокрема початкової школи, і впровадження Концепції «Нова Українська школа» сприяло модернізації первинної ланки – дошкільної освіти. Означене включає розробку Концепції розвитку дітей раннього і дошкільного віку (2020 р.) та нового варіанта Базового компонента дошкільної освіти (2021 р.). | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20619 | 
| Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024) | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
