Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНачинова, Олена Василівна-
dc.date.accessioned2024-10-23T11:44:50Z-
dc.date.available2024-10-23T11:44:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНачинова О.В.До питання професійної підготовки сучасного учителя фізичної культури /О.В.Начинова// Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали VІIІ інтернет-конференції. м. Одеса, 17-18 жовтня 2024 р. Одеса. : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2024. С.90-92uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20560-
dc.description.abstractВ статті розглядаються шляхи підвищення якості професійної освіти майбутніх учителів фізичної культури. Доводиться пріоритетність аудиторної моделі в формуванні особистісної культури здобувача, як передумови професійного зростання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectфізична культураuk
dc.subjectпрофесійне зростанняuk
dc.subjectпсихоемоційне навантаженняuk
dc.titleДо питання професійної підготовки сучасного учителя фізичної культуриuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.