Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20318
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клещуков, Володимир Петрович | - |
dc.contributor.author | Kleshchukov, Volodymyr Petrovych | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-02T07:54:23Z | - |
dc.date.available | 2024-10-02T07:54:23Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Клещуков в. п. Музично-пластична природа хореографічного мистецтва / В. П. Клещуков // Музичне мистецтво і культура. 2018. Вип. 27, кн. 1. - С. 300-309. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20318 | - |
dc.description.abstract | У статті виявляються візуально-пластична природа деяких музично-виразових засобів та прийоми їх виконавського втілення у хореографічному мистецтві. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукових підходів і принципів — системного, синергетичного, історичного, еволюційного підходів, а також компаративного, естетико-культурологічного, історичного методів, музикознавчого і виконавського підходів. Наукова новизна роботи полягає у поглибленні уявлень про когнітивно-виконавські процеси музичної та хореографічної драматургії у їх порівнянні. Висновки. На тлі ´рунтовних процесів просторово-візуального уречевлення часу пластичне хореографічне начало кореспондує до органічного співвідношення музичного та хореографічного інтонування у доцентровому зближенні специфічних виразових засобів різних мистецтв. Так, мелодико-інтонаційна структура музики в основному втілюється у контурно-графічному образі хореографічних жестіврухів та ліній. Але важливою для стильового розгортання виступає органічна цілісність усіх засобів музично-хореографічного рішення. The article reveals the visual-plastic nature of some musical and expressive means and the techniques of their performing in choreographic art. The research methodology consists in applying general scientific approaches and principles — systemic, synergistic, historical, evolutionary approaches, as well as comparative, aesthetic-culturological, historical methods, musicological and performing approaches. The scientific novelty of the work consists in deepening the ideas about the cognitive-performing processes of musical and choreographic dramaturgy in their comparison. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | музичне та хореографічне мистецтво | uk |
dc.subject | інтерпретація | uk |
dc.subject | когнітивно-виконавські властивості | uk |
dc.subject | засоби виразовості | uk |
dc.subject | візуальнопластичні аспекти | uk |
dc.subject | мелодика | uk |
dc.subject | musical and choreographic art | uk |
dc.subject | interpretation | uk |
dc.subject | cognitive performance properties | uk |
dc.subject | means of expression | uk |
dc.subject | visual plastic aspects | uk |
dc.subject | melody | uk |
dc.title | Музично-пластична природа хореографічного мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kleshchukov.pdf | 137.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.