Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлещуков, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorKleshchukov, Volodymyr Petrovych-
dc.date.accessioned2024-10-02T07:54:23Z-
dc.date.available2024-10-02T07:54:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКлещуков в. п. Музично-пластична природа хореографічного мистецтва / В. П. Клещуков // Музичне мистецтво і культура. 2018. Вип. 27, кн. 1. - С. 300-309.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20318-
dc.description.abstractУ статті виявляються візуально-пластична природа деяких музично-виразових засобів та прийоми їх виконавського втілення у хореографічному мистецтві. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукових підходів і принципів — системного, синергетичного, історичного, еволюційного підходів, а також компаративного, естетико-культурологічного, історичного методів, музикознавчого і виконавського підходів. Наукова новизна роботи полягає у поглибленні уявлень про когнітивно-виконавські процеси музичної та хореографічної драматургії у їх порівнянні. Висновки. На тлі ´рунтовних процесів просторово-візуального уречевлення часу пластичне хореографічне начало кореспондує до органічного співвідношення музичного та хореографічного інтонування у доцентровому зближенні специфічних виразових засобів різних мистецтв. Так, мелодико-інтонаційна структура музики в основному втілюється у контурно-графічному образі хореографічних жестіврухів та ліній. Але важливою для стильового розгортання виступає органічна цілісність усіх засобів музично-хореографічного рішення. The article reveals the visual-plastic nature of some musical and expressive means and the techniques of their performing in choreographic art. The research methodology consists in applying general scientific approaches and principles — systemic, synergistic, historical, evolutionary approaches, as well as comparative, aesthetic-culturological, historical methods, musicological and performing approaches. The scientific novelty of the work consists in deepening the ideas about the cognitive-performing processes of musical and choreographic dramaturgy in their comparison.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмузичне та хореографічне мистецтвоuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectкогнітивно-виконавські властивостіuk
dc.subjectзасоби виразовостіuk
dc.subjectвізуальнопластичні аспектиuk
dc.subjectмелодикаuk
dc.subjectmusical and choreographic artuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectcognitive performance propertiesuk
dc.subjectmeans of expressionuk
dc.subjectvisual plastic aspectsuk
dc.subjectmelodyuk
dc.titleМузично-пластична природа хореографічного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kleshchukov.pdf137.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.