Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20261| Title: | Особливості емпатичної спрямованості майбутніх педагогів на різних етапах професійного навчання Оріщенко О. А. |
| Authors: | Оріщенко, Оксана Анатоліївна Oryshchenko, Оksana |
| Keywords: | мпіричне дослідження емпатична спрямованість педагогів майбутні педагоги континуальність модель особистості |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
| Citation: | Оріщенко О. А. Особливості емпатичної спрямованості майбутніх педагогів на різних етапах професійного навчання Оріщенко О. А. / О. А. Оріщенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 479-481. |
| Abstract: | Метою даного повідомлення є обговорення результатів емпіричного дослідження особливостей емпатичної спрямованості майбутніх педагогів на різних етапах професійного навчання. Під емпатією ми розуміємо відносно стійку інтегральну властивість особистості, що виявляється: а) у здібності емоційно реагувати на переживання іншої людини (іншого об'єкту емпатії), у розумінні його емоційних станів, у передбаченні афективних реакцій, в активному намаганні допомогти; б) у спрямованості на певний об'єкт емпатичних переживань [1]. Такий підхід у погляді на емпатію та ї структуру спирається на принцип континуальності, покладений в основу континуально-ієрархічної моделі особистості, що запропонувала О.П. Саннікова. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20261 |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Oryshchenko Оksana.pdf | 7.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.