Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20261
Title: Особливості емпатичної спрямованості майбутніх педагогів на різних етапах професійного навчання Оріщенко О. А.
Authors: Орищенко, Оксана Анатольевна
Оріщенко, Оксана Анатоліївна
Keywords: мпіричне дослідження
емпатична спрямованість педагогів
майбутні педагоги
континуальність
модель особистості
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Оріщенко О. А. Особливості емпатичної спрямованості майбутніх педагогів на різних етапах професійного навчання Оріщенко О. А. / О. А. Оріщенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 479-481.
Abstract: Метою даного повідомлення є обговорення результатів емпіричного дослідження особливостей емпатичної спрямованості майбутніх педагогів на різних етапах професійного навчання. Під емпатією ми розуміємо відносно стійку інтегральну властивість особистості, що виявляється: а) у здібності емоційно реагувати на переживання іншої людини (іншого об'єкту емпатії), у розумінні його емоційних станів, у передбаченні афективних реакцій, в активному намаганні допомогти; б) у спрямованості на певний об'єкт емпатичних переживань [1]. Такий підхід у погляді на емпатію та ї структуру спирається на принцип континуальності, покладений в основу континуально-ієрархічної моделі особистості, що запропонувала О.П. Саннікова.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20261
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oryshchenko Оksana.pdf7.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.