Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20223
Title: Фізична компетентність китайських учнів 8–9 класів щодо грамотності у фізичній культурі і спорті
Authors: Трачук, С. В.
Дєдух, М. О.
Воробйов, М. І.
Голуб, В. А.
Чень Ханьлінь
Keywords: фізична культура
спорт
учні
компетентність
грамотність
фізична підготовленість
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Трачук С. В. Фізична компетентність китайських учнів 8–9 класів щодо грамотності у фізичній культурі і спорті / С. В. Трачук, М. О. Дєдух, М. І. Воробйов, В. А. Голуб, Чень Ханьлінь// Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 2. – С. 199-205.
Abstract: Аналіз проблемного поля дав зрозуміти про важливість упровадження вдосконалених шкільних програм фізичного виховання для забезпечення здорового зростання і благополуччя китайських дітей шкільного віку. Оцінювання грамотності у фізичній культурі відбувається відповідно до підходів, які пропонують різні організації національного рівня чи наукові школи. Грамотність вивчають з різною метою, зокрема: щоб ліпше зрозуміти, як діти та молодь, батьки та викладачі розуміють цей феномен; для розуміння рівня грамотності населення, загальних тенденцій та проблем, а також запитів людей, виявлення найкращих практик та освітніх програм; для оцінювання ефективності навчальних програм у кількісному екві- валенті; для відслідковування прогресу. Актуальність теми наголошує на потребі трансфор- мації наявної навчальної програми з фізкультури з акцентом на збільшення часу на помірну та високу рухову активність в освітньому середовищі в школі; створення внутрішньошкіль- них можливостей для того, щоб учні брали участь у фізичній активності. Саме оцінювання грамотності у фізичній культурі є важливим підходом до зіставлення результатів на націо- нальному рівні.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20223
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.