Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20201
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кучеренко, Геннадій Васильович | - |
dc.contributor.author | Kucherenko, Gennady Vasylyovych | - |
dc.contributor.author | Воробйова, Софія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Vorobyovа, Sofia Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Богатов, Андрій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Bohatov, Andrii Oleksiyovych | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-13T12:54:50Z | - |
dc.date.available | 2024-09-13T12:54:50Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Кучеренко Г. В. Сучасні педагогічні тенденції у фізичному вихованні студентів / Г. В. Кучеренко, С. В. Воробйова, А. О. Богатов // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 2. – С. 126-132. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20201 | - |
dc.description.abstract | У статті описано сучасні світові педагогічні тенденції у фізичному вихованні здобувачів вищої освіти, які відображають інтеграцію нових методик та технологій, спрямованих на підвищення ефективності та мотивації до занять. Індивідуалізація навчання у фізичному вихованні є важливим аспектом, спрямованим на врахування унікальних характеристик кожного здобувача освіти. Цей підхід дозволяє макси- мально ефективно використовувати заняття та підвищити мотивацію студентів. Інтеграція технологій у фізичне виховання здобувачів вищої освіти є однією з найбільш значимих та інноваційних тенденцій. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk |
dc.subject | інтеграція технологій | uk |
dc.subject | ігрові методики | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | соціальна взаємодія | uk |
dc.subject | екопедагогіка | uk |
dc.title | Сучасні педагогічні тенденції у фізичному вихованні студентів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.