Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20200
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьмич, М. В.-
dc.contributor.authorРісслінг, Р. С.-
dc.contributor.authorКалиниченко, О. М.-
dc.contributor.authorВакарчук, В. О.-
dc.contributor.authorМусаелян, Л. Б.-
dc.date.accessioned2024-09-13T12:42:43Z-
dc.date.available2024-09-13T12:42:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКузьмич М. В. Вплив цифровізації та технологічного прогресу на фізичну активність студентів / М. В. Кузьмич, Р. С. Рісслінг, О. М. Калиниченко, В. О. Вакарчук, Л. Б. Мусаелян // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 2. – С. 120-125.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20200-
dc.description.abstractПоширення комп’ютерів, смартфонів і планшетів сприяє збільшенню часу, який молодь проводить у сидячому положенні. Онлайн-навчання, соціальні мережі та відеоігри часто замінюють активні види відпочинку. З переходом на цифрові платформи для спілкування та розваг здобувачі вищої освіти менше часу проводять на свіжому повітрі і рідше займаються спортом. Це негативно позначається на загальному рівні фізичної активності та здоров’я. Фізична активність сприяє виробленню ендорфінів, які покращують настрій. Нестача руху може призводити до депресивних станів та підвищеної тривожності. Регулярні фізичні вправи покращують кровообіг у мозку, що позитивно впливає на пам’ять та концентрацію. Сидячий спосіб життя може призводити до зниження когнітивних здібностей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectфізичне виховання здобувачів вищої освітиuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectмотивація здобувачів освітиuk
dc.subjectфітнес-додаткиuk
dc.subjectосвітні платформиuk
dc.titleВплив цифровізації та технологічного прогресу на фізичну активність студентівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf809.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.