Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20041
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоцалюк, А. А.-
dc.date.accessioned2024-08-21T11:27:28Z-
dc.date.available2024-08-21T11:27:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГоцалюк А. А. Академічна доброчесність як елемент самоорганізації освітнього середовища / А. А. Гоцалюк // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 1. – С. 205-211.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20041-
dc.description.abstractФеномен академічної доброчесності освітнього середовища залишається актуальним питанням уже протягом кількох десятиріч. У цьому аспекті важливого значення набу- ває самоорганізація освітнього середовища його учасниками для найоптимальнішого дотримання норм академічної доброчесності, враховуючи нові фактори впливу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсамоорганізаціяuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk
dc.subjectформа та змістuk
dc.subjectморально-етичні засадиuk
dc.subjectособистісний розвитокuk
dc.subjectефективність і якість освітиuk
dc.titleАкадемічна доброчесність як елемент самоорганізації освітнього середовищаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf275.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.